Ekstor     






 

Oli ilus ilm. Päike paistis. Kui olime jõudnud Lasna talu talli juurde, toodi hobune meie jaoks välja. Ta nimi on EKSTOR, see kõlab juba uhkelt. Raudja värvusega. Kena hobune. Ekstor on 15.aastane Eesti raskeveohobune. Ta on lisaks ka näitleja. Ekstor osales filmis " Talve " ja ta näitleb ka filmis "Apteeker Melchior" .







  Ekstor on nii kõrge turjaga, et sadulasse saamiseks tegi emme mulle pätikat. Enne seda kui peretütar hobusel sadularihma  kohendama hakkas, andis ta kassipoja mulle niikaua hoida.




   


Ratsutasin koplisse, kus kasvas pikk rohi, mis oli hobuse jaoks väga isuäratav. Ta oli nii tugev, et ma ei jõudnud ohjadest tema pead üles tõmmata, seega ta muudkui sõi ja sõi, nii ei jäänudki meil muud üle kui hobune tee peale tagasi viia, kus ta ka minu käsklustele allus.


                                               


                                                 Oli väga äge päev!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Distantsõppe muljed

Minu reis Paldiskisse

Minu arvutiprogramm :))